Verder praten.

We horen graag van je, ook als je ergens niet helemaal uit komt. Op onze pagina met veelgestelde vragen staat een overzicht met antwoorden over onze betaalwijzen, producten, bestellingen, verzending, retournering en meer. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je altijd met ons chatten of bellen van 10:00 tot 17:00 op doordeweekse dagen.

Yinger BV
Dorpsweg 87
4221 LJ  HOOGBLOKLAND
KvK 69960178
BTWnr. NL858081660B01

 

 

Meest gestelde vragen.

En als ik niet thuis ben?

DHL levert binnen het afgesproken tijdsblok op het leveradres.

Niet thuis?
Als u dan toch niet thuis bent zal de bezorger proberen bij de buren af te leveren.
Lukt dit niet dan krijgt u een briefje in de bus met de mededeling dat de bezorgen het nog een keer gaat proberen.

Weer niet thuis?
Als u dan weer niet thuis bent dan kunt u de zending ophalen bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint.</span

Heb ik garantie op mijn aankopen??

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Hoe ben ik er zeker van dat ik mijn bestelling correct heb geplaatst?

Om te controleren of je je bestelling correct hebt geplaatst kun je het beste de bestelbevestiging die we per email versturen bekijken. Heb je een account, dan kun je je ook met je e-mailadres en wachtwoord aan op www.yinger.nl/my-account/ aanmelden en daar in jouw account je bestelgegevens bekijken. Als je vragen over je bestelling hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via hello@yinger.nl of telefonisch op het nummer 085-273 1908 (ma t/m vr, 9:00 – 21:00). Aan oproepen uit het buitenland kunnen kosten zijn verbonden.

Kan ik mijn bestelling annuleren als deze nog niet is verzonden?

Wij willen graag proberen je bestelling te annuleren. Als de bestelling in ons systeem is verwerkt, sturen we je aanvraag door naar onze logistieke partner. Is de annulering succesvol uitgevoerd, dan ontvang je een bevestiging van ons.
Om je bestelling te annuleren, neem je per e-mail contact op met onze klantenservice via hello@yinger.nl.

Wat gebeurt er nadat ik besteld heb?

Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail van de bestelling waarin naast de door jou geselecteerde artikelen, ook je adres voor facturering en verzending alsmede de geselecteerde betaalwijze staan. Bij vragen kun je onze klantenservice bereiken via hello@yinger.nl of telefonisch op het nummer 085-273 1908 (ma t/m vr, 9:00 – 21:00). Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

B2B Sales

Wanneer je als verkopende partij geïnteresseerd bent om Yinger in te kopen.

wholesale@yinger.nl

Pers

Voor directe persaanvragen.

press@yinger.nl

Samenwerken?

Heb je een eigen beauty platform en wil je onze producten reviewen?

collabs@yinger.nl

Blijf op de hoogte

Regelmatig schrijven we blogs, houden we kortingsacties en bieden wij exclusieve promoties aan voor onze leden. Iets voor jou? schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. Yinger gebruikt jouw persoonsgegevens zoals beschreven staat in ons privacybeleid

0
Winkelmand