FAQ

Geen verzendkosten vanaf €59,95
Blijft minstens 14 dagen zitten

BESTELLEN

En als ik niet thuis ben?

PostNl levert binnen het afgesproken tijdsblok op het leveradres.

Niet thuis?
Als u dan toch niet thuis bent zal de bezorger proberen bij de buren af te leveren.
Lukt dit niet dan krijgt u een briefje in de bus met de mededeling dat de bezorgen het nog een keer gaat proberen.

Weer niet thuis?
Als u dan weer niet thuis bent dan kunt u de zending ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunt.

Geldt er een maximale bestelwaarde?

Over het algemeen geldt er bij Yinger geen maximale bestelwaarde. De maximale hoogte van het bedrag waarvoor je kunt bestellen, is afhankelijk van de gekozen betalingsaanbieder.

Geldt er een minimale bestelwaarde?

Over het algemeen geldt er bij Yinger geen minimale bestelwaarde. Het is wel mogelijk dat bij bepaalde betaalmethodes je een minimum bestelwaarde van €7 moet hebben. Met iDEAL kun je echter altijd betalen ongeacht de bestelwaarde.

Heb ik garantie op mijn aankopen??

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Hoe ben ik er zeker van dat ik mijn bestelling correct heb geplaatst?

Om te controleren of je je bestelling correct hebt geplaatst kun je het beste de bestelbevestiging die we per email versturen bekijken. Heb je een account, dan kun je je ook met je e-mailadres en wachtwoord aan op www.yinger.nl/my-account/ aanmelden en daar in jouw account je bestelgegevens bekijken. Als je vragen over je bestelling hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via hello@yinger.nl of telefonisch op het nummer 085-273 1908 (ma t/m vr, 9:00 – 21:00). Aan oproepen uit het buitenland kunnen kosten zijn verbonden.

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt ook bestellingen plaatsen wanneer je je niet hebt geregistreerd met een account. Klik hiervoor in het registratieformulier op »gegevens« en volg het bestelproces.
Bestellen bij Yinger is heel eenvoudig: nadat je de gewenste artikelen in je winkelmandje hebt geplaatst, kun je via de knop »Afrekenen maar« de items eenvoudig bestellen. We raden je aan hiervoor een account aan te maken. Dit account kun je als nieuwe klant heel gemakkelijk tijdens het bestelproces aanmaken; je bent dan automatisch ingelogd.
Als je al een account hebt, kun je inloggen met je (e-mailadres en wachtwoord). Daarna word je in drie stappen (adres – betaalwijze – bevestiging) door het bestelproces geleid en kun je je bestelling afsluiten.

Hoe kan ik mijn vorige bestellingen bekijken?

Om je vorige bestellingen te bekijken ga je naar www.yinger.nl. Rechts boven in menu klik je op »My Yinger« en hier log je in met je e-mailadres en je wachtwoord. Daarna zie je een overzicht waarin al je vorige bestellingen worden vermeld..

Hoeveel zijn de bezorgkosten?

Yinger rekent geen bezorgkosten bij bestellingen boven de 59,95 euro.

Kan ik mijn bestelling annuleren als deze nog niet is verzonden?

Wij willen graag proberen je bestelling te annuleren. Als de bestelling in ons systeem is verwerkt, sturen we je aanvraag door naar onze logistieke partner. Is de annulering succesvol uitgevoerd, dan ontvang je een bevestiging van ons.
Om je bestelling te annuleren, neem je per e-mail contact op met onze klantenservice via hello@yinger.nl.

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Helaas is het niet mogelijk je bestelling telefonisch bij Yinger te plaatsen. Onze klantenservice helpt je echter graag verder, wanneer je een vraag, klacht of opmerking over een online bestelling hebt. We horen graag van jou!

Kan ik ook vanaf een mobiel of tablet bestellen?

Natuurlijk kun je bij ons ook iets vanaf je tablet of smartphone bestellen. Bezoek onze shop Yinger.nl vanaf je mobiele internetbrowser. De site wordt automatisch geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.

Kan ik voor een bestelling, die al bevestigd is, nog mijn bezorgadres wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om je adres te wijzigen wanneer je de bestelling al afgerond hebt . Mocht je een verkeerd adres hebben opgegeven, neem dan contact op met onze klantenservice via hello@yinger.nl, zij kunnen jouw bestelling annuleren.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen winkelen?

Nee, om bij Yinger te kunnen winkelen, heb je geen account nodig. Het is ook mogelijk te bestellen zonder dat je met een account bent geregistreerd. Klik hiervoor in het registratieformulier op »Gegevens« en volg het bestelproces.

Waarom vragen jullie om mijn geboortedatum bij het bestellen?

Wij bieden je graag de beste service. Daarbij hoort vooral de snelle en vlotte afhandeling van je bestelling. We hebben je geboortedatum aan de ene kant nodig om je altijd te kunnen onderscheiden van andere klanten met eventueel dezelfde naam, en aan de andere kant als bewijs van je meerderjarigheid.

Maar het allerbelangrijkste is dat we je ook een kadootje sturen met je verjaardag!

Wat gebeurt er nadat ik besteld heb?

Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail van de bestelling waarin naast de door jou geselecteerde artikelen, ook je adres voor facturering en verzending alsmede de geselecteerde betaalwijze staan. Bij vragen kun je onze klantenservice bereiken via hello@yinger.nl of telefonisch op het nummer 085-273 1908 (ma t/m vr, 9:00 – 21:00). Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

BETALEN

Hoe wordt de veiligheid van mijn betaling gegarandeerd?

Dankzij onze beveiligingssoftware met een server met SSL-codering zijn je gegevens beschermd tegen ongeoorloofde toegang en manipulatie.

Kan ik binnen het betalingsproces terugkeren naar vorige stappen?

Binnen het betalingsproces kun je op elk moment afzonderlijke stappen teruggaan. Bijvoorbeeld om je gegevens nog eens te bekijken of indien nodig te wijzigen.

Kan ik een betalingsproces opslaan en op een later moment verder gaan?

Betalingsprocessen kunnen om veiligheidsredenen helaas niet worden opgeslagen.

Waar vind ik de beveiligingscode op mijn creditcard?

Je vindt de drie-cijferige beveiligingscode op de achterkant van je creditcard. Bij American Express vind je de vier-cijferige beveiligingscode op de voorkant van je kaart.

Waarom werd mijn betaling per creditcard geweigerd?

Als een betaling per creditcard niet mogelijk is, kan dat verschillende redenen hebben. Bijvoorbeeld algemene technische problemen, invoerfouten, geldigheid van de kaart enz.. Verder moet je creditcardrekening gecodeerd zijn voor het 3-D Secure betaalproces. Als alternatief bieden we je graag de volgende betaalwijzen: AfterPay (achteraf betalen), PayPal of iDEAL.

Wat betekenen SEPA, IBAN en BIC?

SEPA staat voor één Euro-betaalruimte (gemeenschappelijke eurobetalingsruimte). Zo noemt men de nieuwe eenvormige regulering van het nationale en Europese betalingsverkeer. Bij IBAN (International Bank Account Number, internationaal bankrekeningnummer) gaat het om een getal dat alle nationale rekeninggegevens vervangt. De BIC (business identificatiecode) is een internationaal gestandaardiseerde bankcode, waarmee betaaldienstverleners wereldwijd eenduidig worden geïdentificeerd.

Welke betaalwijzen accepteren jullie?

Je kunt kiezen uit de volgende betaalwijzen:
iDEAL, Afterpay (achteraf betalen), PayPal, Visa/MasterCard, American Express, Bancontact/Mister Cash en Bitcoin.
Voor al voornoemde betalingswijzen worden geen extra kosten berekend.

iDEAL
Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS, Regio Bank, Van Lanschot of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Waarom zou je kiezen voor iDEAL?
Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.
Je hebt geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
Op werkdagen voor 23.45 uur met iDEAL besteld? Morgen in huis!
Betalen met iDEAL is bij Yinger altijd volledig gratis.

AfterPay
na goedkeuring door Afterpay krijg je jouw bestelling geleverd en binnen enkele dagen krijg je een factuur van AfterPay die je binnen 14 dagen dient te betalen. Kijk voor meer informatie op het consumentengedeelte van de Website van AfterPay via de volgende link; hoe-werkt-afterpay?

GELLAK VRAGEN

Hoe breng je Gellak aan?

Gellak breng je net zo als een normale nagellak aan maar dan met een aantal extra laagjes. Primer, Basecoat, je kleurtje en dan een Topcoat.
Daarna moet je je gellakje wel altijd even uitharden onder onze LED-lamp.
Daarna zijn je nagels meteen ready to go! Geen droogtijd, heerlijk toch?

 

in het kort:
Ontvet de nagels goed met de Yinger Fresch Prep & Clean en zorg er voor dat de lak niet in de nagelriemen loopt. Breng dunne laagjes aan en hard ze uit onder de LED-lamp met de juiste tijdsduur. Gebruik alle bijbehorende producten van ons merk Yinger voor het beste resultaat. Daarnaast vinden je nagels/nagelriemen het fijn als je ze elke dag verwent met de Yinger Smooth Operator Cuticle Oil.
Dit zijn allemaal belangrijke factoren die zeker mee spelen in de duurzaamheid van je mooie gellak nagels.
Bij jouw bestelling krijg je altijd een perfecte gebruiksaanwijzing voor zowel het voorbereiden, het aanbrengen en het verwijderen van je Yinger Gellak.

Voor de instructievideo voor het aanbrengen klik je hier.
Voor de instructievideo voor het verwijderen klik je hier.

Hoe en waar bewaar ik mijn gellakjes?

Kijk uit met zonlicht omdat de gellak uithard door onder andere UV-straling wat ook in zonlicht maar ook in daglicht zit. Bewaar dus je gel nagellak het liefst in bijvoorbeeld de mooie Bewaardoos van Yinger.
Dit betekent ook dat je dus beter niet in het zonnetje je nagels moet lakken. Je gellak zou wat stroperig kunnen worden waardoor het minder goed vloeit.

Hoe lang blijft gellak zitten?

Heb je de gellak op de juiste manier aangebracht?
Dan heb je 14 dagen prachtige nagels met een prachtige glans, op je voeten doe je er zelfs 3-4 weken mee.

Wel is het belangrijk dat je de instructies goed uitvoert:
Ontvet de nagels goed met de Yinger Fresch Prep & Clean en zorg er voor dat de lak niet in de nagelriemen loopt. Breng dunne laagjes aan en hard ze uit onder de LED-lamp met de juiste tijdsduur. Gebruik alle bijbehorende producten van ons merk Yinger voor het beste resultaat. Daarnaast vinden je nagels/nagelriemen het fijn als je ze elke dag verwent met de Yinger Smooth Operator Cuticle Oil.
Dit zijn allemaal belangrijke factoren die zeker mee spelen in de duurzaamheid van je mooie gellak nagels.
Bij jouw bestelling krijg je altijd een perfecte gebruiksaanwijzing voor zowel het voorbereiden, het aanbrengen en het verwijderen van je Yinger Gellak.

Voor de instructievideo voor het aanbrengen klik je hier.
Voor de instructievideo voor het verwijderen klik je hier.

Hoe verzorg je gellak nagels?

Je hebt nu prachtige nagels met Yinger gellak maar je moet natuurlijk wel elke dag wat liefde aan je nagels geven.
Dit doe je door de nagelriemen in te smeren met de Yinger Cuticle Oil, hierdoor blijven de nagelriemen mooi en soepel en zal de lak langer en mooi blijven zitten.

Ik heb groei-ribbeltjes in m’n nagels, moet ik die helemaal glad vijlen?

Nee, wees hier voorzichtig mee. Als je elke keer je nagels helemaal glad vijlt worden je nagels natuurlijk ook dunner, ruw daarom de nagelplaat alleen een beetje op, heel voorzichtig. 

Is gellak schadelijk voor mijn nagels?

Wanneer je de gellak op de correcte wijze aanbrengt en er af haalt is het niet schadelijk voor je nagels. Lees daarom goed de gebruiksaanwijzing en wees lief voor je nagels.

Kun je een gellak opvullen?

Nee, het is niet nodig om een gellak op te vullen zoals bij een gel-kunstnagel.
Je kunt de gellak verwijderen en weer een nieuwe kleur aanbrengen, hierdoor krijg je opnieuw een mooi en clean resultaat.

Kun je Gellak onder een UV-buislamp lamp uitharden?

Ja, dat kan zeker maar zorg wel dat je dan bij elke stap de dubbele tijd van de LED lamp neemt.
Dus als je kleurtje onder de LED lamp 60 sec moet uitharden neem met een UV-buislamp 120 seconden de tijd.

Voor wie is Gellak?

Voor iedereen die wel 14 dagen lang mooie verzorgde nagels wil met een prachtige hoogglans!

Waarom blijft de Gellak plakkerig na het uitharden?

Heb je wel de juiste uithard-tijd gebruikt maar de bovenste laag blijft plakken? Dat kan kloppen.
De laatste laag, Yinger Lover On Top Coat, geeft een plakkerig laagje die je na het uitharden moet verwijderen met een Yinger Punchy Pad en een beetje Yinger Fresh Start Prep & Clean. Wrijf hiermee over je nagels voor een prachtige glans! Doe ook goed de randjes naast je nagelriemen anders kunnen daar wat stofjes blijven plakken en dat ziet er natuurlijk niet zo mooi uit.

Wat is Gellak?

Gellak een nagellak met een gel emulsie waardoor het wel 2 weken lang mooi blijft zitten. Een gelnagellak breng je net zo aan als een normale nagellak maar hard alleen uit onder een UV of LED lamp.

0
Winkelmand